ﺧﻮﺏ ﺷﺪ ﺗﻮ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﺁﺩﺍﻣﺲ ﺑﺎﯾﻮﺩﻧﺖ ﺭﻭ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﻧﺎﻡ ﺑﺎﯾﻮﺩﻧﺖ ﺗﻬﯿﻪ کنیم!ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺎ ﻧﺎﻡ
پماد اصغر۲ تهیه کنم! 
ما را در سایت خندوانه دنبال میکنید
برچسب: بایودنت, نویسنده: بازدید: 446 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:52

ما را در سایت خندوانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: پنجشنبه 5 مرداد 1396 ساعت: 18:30